هتل ارکید دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل ارکید



ساختمان هتل ارکید در دبی مدرن است و سبکی معاصر و امروزی دارد، دارای سیستم تهویه‌ی مطبوع است و در مجموع ۸۴ اتاق و یک صندوق امانات دارد که هریک به تمیزی تزئین شده و از امکانات اختصاصی برخوردارند.
اتاق‌های راحت این هتل دبی انتخابی ایده‌‏آل برای هر دو گروه مسافران تور دبی ارزان چه کاری و چه تفریحی است. تسهیلات هر اتاق عبارت است از حمام اختصاصی، سشوار، تلویزیون کابلی/ماهواره‏ای، سیستم صوتی های‌فای، مینی‌بار، لوازم تهیه‌ی چای و قهوه، اتو و میز اتو، تهویه‌ی مطبوع مرکزی و گاوصندوق اجاره‌ای.


Dubai_Hotels


امکانات سرگرم کننده هتل سه ستاره ارکید از استخر واقع در پشت بام با دمای کنترل شده، جکوزی، سونا و اتاق بخار تشکیل شده است. دوستان می توانند با استفاده از سرویس ترانسفر قابل تمجید تور هتل ارکید دبی به یکی از سواحل زیبای عمومی دبی دست یابند.
 

Dubai_Hotels


مهمانان می توانند انواع غذاهای دریایی را در رستوران ارکید  میل کرده  و از انواع نوشیدنی‌های کافی‌شاپ‌ها، کلاب شبانه‌ی فیلیپینی سیندی (Cindy)، کلاب شبانه‌ی هندی شاما (Shama)، کلاب شبانه‌ی عربی ال روابی (Al Rwabi) و بارهای تاورن (Tavern) و آکوا (Aqua) و قهوه‌خانه (shisha café) لذت ببرند.


Dubai_Hotels


از لحاظ دسترسی به اقصی نقاط ناحیه پررفت و آمد دیره در مکانی عالی واقع شده و براحتی میتوان از هتل به مراکز خرید دبی از جمله بازار عربی طلا دست یافت.






:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: